Aktuální komentáře
28.04.12 18:40:24
Fune
Fune
Doom dosáhl 18 let své existence!
04.01.12 09:22:57
KIDACEK
KIDACEK
Doom dosáhl 18 let své existence!
14.10.11 16:01:34
crx
crx
Zones of Fear - Český megawad ve vývoji
13.10.11 19:47:42
Klofkac
Klofkac
Zones of Fear - Český megawad ve vývoji
08.10.11 20:42:49
sneakfast
sneakfast
Odamex Nitro #2 - Onslaught 1+2+3 Team Deathmatch
03.09.11 15:52:16
Des_Arthes
Des_Arthes
Off Topic: doomeři tipují fotbal
Důležité soubory
[ 08.12.08 ]
[ 09:02:52 ]
[ smash ]
[ Komentáře: 1 ]
Flash Doom
Když mi dorazil odkaz od Mr.XXX na tuto stránku, tak jsem si nejdřív myslel, že se jedná o další flashovou doom-style hru jako třeba tento flashdoom, Ale když se v browseru objevilo klasické menu, zapnul jsem repráky a ozvaly se staré známé zvuky, tak jsem v duchu zajásal a rychle prasknul do klavesnice - dávám v menu New game - Knee deep.. (teď se na pozadí začlo přehrávat demo) - Hurt me plenty a nevěřím vlasním očím - je to doom naportovaný do flashe. Projíždím první mapu, jde to celkem plynule, bohužel nejdou nastavit klávesy (je tam defaultní bindování), tak se tam chvílí motám než dojedu do exitu. Zvuky se přehrávají trochu se spožděním, nehrají midi, nelze používat myš, ale jak píše Mike, autor toho portu, tak nějaká vylepšení by ještě udělat šly. Protože je Doom stále chráněn licencí IDsoftu, tak je tento port pouze v rozsahu shareware Doom 1. Za zmínku také stojí, že za vznikem tohoto portu je technologie Adobe Alechemy, která umožňuje kompilovat programy v C/C++ do swf.
Jinak autor tohoto portu poukazuje i na to, že jeho práce není prvním pokusem o převod Dooma do flashe, jakýsi Max se kdysi pustil do přepisování zdrojového kódu dooma do ActionScriptu, v současné době má zatím přepsaný engine bez menu, HUD, inteligence příšer, více o tomto projektu se můžete dočíst na na stránce code.google.com/p/doomedonline nebo shlédnout demo na Maxově blogu.
Jinak autor tohoto portu poukazuje i na to, že jeho práce není prvním pokusem o převod Dooma do flashe, jakýsi Max se kdysi pustil do přepisování zdrojového kódu dooma do ActionScriptu, v současné době má zatím přepsaný engine bez menu, HUD, inteligence příšer, více o tomto projektu se můžete dočíst na na stránce code.google.com/p/doomedonline nebo shlédnout demo na Maxově blogu.
Zdroj: thx to Mr.XXX za poslání odkazu