Diskuzní fórum idoom.cz a doom3.cz

Hlavní diskuse české doom komunity
Právě je ned pro 16, 2018 6:34 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Levely...
PříspěvekNapsal: úte srp 15, 2006 11:31 am 
*Jitrnica*
*Jitrnica*

Registrován: pát črc 14, 2006 3:36 pm
Příspěvky: 7
Bydliště: Brno
Chtěl bych se zeptat, jaký jsou ještě jiný programy (kromě Wadauthora a NWT) na tvoření levelů? Potřeboval bych hlavně na změny hudby, textur a pokud možno i s quake enginem (to znamená, že můžu udělat dvě patra nad sebou). Ale to není podmínkou...
Díky :wink:

_________________
WHOAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!§


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 16, 2006 4:05 pm 
*Doom Marine*
*Doom Marine*

Registrován: pát dub 23, 2004 9:26 am
Příspěvky: 164
Bydliště: Praha
Na textury a hudbu a vůbec NWT + Wintex 5.0, jinak další editor je DoomBuilder, ale 2 (i víc) patra nad sebou jdou udělat i ve Wadauthoru ale úplně jednoduchý to neni


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 17, 2006 6:53 pm 
*Jitrnica*
*Jitrnica*

Registrován: pát črc 14, 2006 3:36 pm
Příspěvky: 7
Bydliště: Brno
Gusta píše:
Na textury a hudbu a vůbec NWT + Wintex 5.0, jinak další editor je DoomBuilder, ale 2 (i víc) patra nad sebou jdou udělat i ve Wadauthoru ale úplně jednoduchý to neni


Jj, díky za tipy. S tím NWT je to ale malinko problém, protože jsem nikde nenašel návod na to, jak změnit ve svým wadu hudbu. Např.: Spustím svůj wad a jede tam hudba stejná jako v klasickém Doomovi v 1.levelu (tzn. Running from Hell nebo nějak tak se to jmenuje). Jenže já bych potřeboval v mým wadu v 1.levelu třeba hudbu z 2.levelu klasického Dooma (to se jmenuje The Healer Stalks) nebo jakouokoliv hudbu z jiných levelů. Samozřejmě, že bych to chtěl udělat pro všechny moje levely, takže všechny muziky by byly trochu přeházený než v normal Doomovi. Jenže právě v tom je problém. Otevřu NWT, teď přehodím muziky co chci z Dooma do mýho wadu pěkně jak to má jít za sebou (vyberu hudbu,F4 [Outfile: MUJ WAD])...a konec. Spustím wad...a hudby jsou úplně stejný jako v klasic. Doomovi... :(
Jako kdyby bylo úplně jedno, co za hudby do wadu dosypu, muzika si vyhrává vesele dál...:D
Díval jsem se na nějaký návody, ale tam se popisuje jenom jak změnit zvuky, textury...a to je všechno, o muzikách ani písmenko, natož ještě v jakým mají být pořadí...:D Ale myslím si, že by to mělo být stejný, jenom nevím, v čem je chyba. Už mě to docela otravuje v každým mým levelu měnit hudbu IDMUSem XX...:D

_________________
WHOAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!§


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 18, 2006 9:17 am 
*Doom Marine*
*Doom Marine*

Registrován: pát dub 23, 2004 9:26 am
Příspěvky: 164
Bydliště: Praha
Pokusím se ti napsat přesnej návod, jak jsem to dělal já do Ksutry.
1. V NWT, nebo eště líp ve Wintexu 5.0, protože tam když na to klikneš to jde normálně pustit, si zjistíš kterej název hudebního souboru patří k jakýmu levelu dooma2. jsou tam nejspíš napsaný pod sebou, tak si jejich názvy přepiš někam na papír.
2. V NWT vytáhneš hudbu, kterou chceš do souboru .raw (klávesou F2)
3. Nebo pokud chceš novou hudbu třeba nějakej .mid, tak ho pomocí jednoho prográmku, kterej se snad dá někde stáhnout překonvertuj na .mus.
4. Myslim, že názvy těch douborů je třeba přepsat tak aby souhlasili s názvem hudby pro kterej level jí chceš, např. přepsat hudba1.raw na hudba2.raw, ale je možný že to potřeba neni
4. Tyhle soubory překonvertuj na soubory s názvem tý hudby pro kterej level jí chceš a příponou .wad, tohle jsem dělal ve starym deu.exe, pomocí příkazu i, např "i hudba2. raw hudba2" nebo "i hudba2.mus hudba2", což mi vytvořilo soubor hudba2.wad
5. Nakonec je třeba spojit dohromady wad tvoji mapy a wad ty hudby, což mi překvapivě ve starym deu.exe nešlo, tak jsem na to použil windeu32.exe (taky se tady někde dá stáhnout), dělá se to tam pomocí příkazu g (group wad files)
Věřim, že to jde nějak udělat jenom pomocí NWT, ale fakt nevim jak,v tom programku jsem se nikdy moc nevyznal, takhle je to sice pomocí asi 5ti programů ale funguje to :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 18, 2006 1:09 pm 
*Jitrnica*
*Jitrnica*

Registrován: pát črc 14, 2006 3:36 pm
Příspěvky: 7
Bydliště: Brno
Zkoušel jsem postupovat podle toho návodu, ale pořád se nějak nedaří... :?
V NWT jsem teda vytvořil z mých vybraných hudeb rawy a ty jsem ve windeu (a potom i v NWT) překonvertoval do wadů. Třeba D_STALKS jsem přejmenoval na MUSIC1 atd atd. Pak jsem ve windeu otevřel svoji mapu a hned na to všechny hudby.wad pěkně popřadě. Zgrupoval jsem to a pustil. Muzika jela úplně stejná jako v Doomovi... :lol: :(
Zkusil jsem stáhnout i nějaký XWE editor pro Dooma, jenže ten mi taky nepomohl. Všechny programy se tváří, že všechny hudby, co jsem si v NWT dal do mýho wadu tam prostě jsou. Jediný windeu (když kliknu na List master directory) mi ukazuje, že všechny hudby nezměnily v mých mapách žádný místo, všechno je stejný jako v Doomovi a to i následující mapy (v mým wadu je 9 map a poté následují klasický mapy z Dooma). Myslím, že stačí v NWT vytvořit RAW a zbytek dodělat ve windeu, ale pořád je někde chyba... :cry:

_________________
WHOAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!§


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 21, 2006 12:02 pm 
*Doom Marine*
*Doom Marine*

Registrován: pát dub 23, 2004 9:26 am
Příspěvky: 164
Bydliště: Praha
Já nevim co je tam přesně za názvy, prostě vytáhneš d_stalks.raw, přejmenuješ např na d_death.raw, uděláš z toho d_death.wad a zgroupuješ to. A v levelu, kde původně hrála d_death teď by měla hrát d_stalks. d_death byl jen příklad, teď si přesně nepamatuju co tam je za názvy. Já to kdyžtak doma vyzkoušim, abych věděl jestli se tam náhodou nemá udělat eště něco.
XWE prej taky funguje na všechno, ale eště ho moc neznám, potřebuju teď vymyslet jak tam přidat vlastní texturu podlahy (ne změnit stávající ale přidat novou), to wintex neumí ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 28, 2006 9:49 pm 
*Jitrnica*
*Jitrnica*

Registrován: pát črc 14, 2006 3:36 pm
Příspěvky: 7
Bydliště: Brno
Už se mi to povedlo! Ani se mi tomu nechce věřit, jednou nad tím strávím celý dopoledne a odpoledne, abych na to přišel, ale bez výsledků a pak už jen tak z hecu na první pokus večer to zkusím a ono to funguje. :D
Udělal jsem to trochu jináč, Každou hudbu jsem si pojmenoval, jak jdou po sobě (MUSIC1.RAW, MUSIC2.RAW...) a pak při konvertování jsem všechny hudby za sebou přejmenoval tak, jak jdou v normálním Doomovi (D_RUNNIN.WAD, D_STALKS.WAD...) i když tomu mému pořadí názvy muzik neopdovídají. No a na světě je konečně v jistým smyslu plnohodnotnej wad.

Ještě by mě zajímalo (to jen tak mimo), jak se například dávají jednotlivým mapám názvy (třeba na konci levelu místo Entryway = Torment Chamber atd atd.) V kamasutře bylo změněný i nějakým způsobem pozadí, ale nevím jak... :-)

_________________
WHOAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!§


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 24, 2006 10:38 pm 
*Mocná člen*
*Mocná člen*
Uživatelský avatar

Registrován: ned pro 21, 2003 1:13 pm
Příspěvky: 75
Bydliště: kladno
staci si vybrat ... http://www.doomworld.com/classicdoom/utils/editors.php

_________________
http://www.gamezone.cz/D2_Hrac.asp?idHr ... dTypHry=30


Nahoru
 Profil ICQ  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz