Diskuzní fórum idoom.cz a doom3.cz

Hlavní diskuse české doom komunity
Právě je pon zář 24, 2018 11:44 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Bloodstain a jeho webovky :-)
PříspěvekNapsal: sob kvě 03, 2014 12:32 pm 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 31, 2007 7:03 pm
Příspěvky: 235
Bydliště: Turnov
Čau všichni,
dneska jsem rozjel webovky pro svůj nadcházející megawad 32-mapovej Bloodstain, tak se tak můžete mrknout :D Nevím, jestli vůbec ještě někdo na idoom fórum chodí, tak se tady nebudu zbytečně moc rozepisovat, kdyžtak link na thread na Doomworldu:
http://www.doomworld.com/vb/wads-mods/6 ... website-d/

a případně rovnou na ty webovky:
http://bloodstain.ic.cz/index.html

Kdyžtak můžete zanechat feedback a případná slova podpory, ať už tady, nebo na Doomworldu :)

Pipicz

_________________
Bloodstain, an upcoming 32-map Doom2 megawad by Pipicz:
http://bloodstain.ic.cz/index.html


Nahoru
 Profil ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bloodstain a jeho webovky :-)
PříspěvekNapsal: pon kvě 05, 2014 6:33 pm 
*Sběhlá člen*
*Sběhlá člen*

Registrován: čtv čer 17, 2010 10:56 am
Příspěvky: 32
Tak jsem zkouknul ty webovky. Ten megawad vypadá fakt lákavě, co jsem koukal na screenshoty tak design vypadal celkem skvěle tak myslím že se máme na co těšit. Opravdu jsi všechny ty mapy dělal jen ty sám? Tak to klobouk dolů, taky mě překvapilo kolik map už je hotových a jen pár už jich zbývá. To už asi nebude nadlouho?
Samozřejmě nebylo k dispozici nic co by se dalo hrát, takže nemůžu úplně soudit jaký je gameplay, ale věřím (a doufám) že to nebude všechno jako map28 v ZoF.
Jediná věc, co mě docela mrzí je, že ses nerozhodl používat lepší ZDoom featury, ale pouze maximálně nějaký Dehacked a Boom formát. Megawadů v klasickém Doom formátu (nanejvýš ještě s Boom featurami) je tady poměrně dost a dost takových stále vzniká, ale chtělo by to zkrátka něco i pro ZDoom (Decorate, skriptíky, 3D floory a podobné vychytávky). Ale i tak věřím že mapy jsou dost kvalitní i tak.
Hodně štěstí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bloodstain a jeho webovky :-)
PříspěvekNapsal: ned kvě 11, 2014 4:14 pm 
*Běžná člen*
*Běžná člen*
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 12, 2012 7:16 pm
Příspěvky: 14
Naopak - je skvělé, že ten mapset bude pro Boom. ZDoom vychytávky jsou sice fajn, ale je tu zásadní nevýhoda. My Češi ji pořád podceňujeme, ale protože jsem na Doomworldu, vím, o čem mluvím. ZDoom má špatnou kompatibilitu s demo soubory a proto rozsáhlá komunita aktivních hráčů a speedrunnerů využívá port PrBoom-plus, který je použitelný maximálně pro Boom. Kromě toho "jednodušší" Boom (vanilla) editování umožňuje zaměřit se na podstatné věci dělající dobrý leveldesign a hratelnost, ne skripty a milion featur, které budou pravděpodobně působit jako náhodné a nesmyslné (pokud autor skutečně neví, jak je správně využít). Jejich samotná přítomnost není ani zdaleka znakem kvality, většinou tomu bohužel bývá naopak. Na tohle už jsem během let přišel.

Jak už jsem řekl na Doomworldu, na Bloodstain se těším, screenshoty vypadají super a jsem zvědavý, jak na mě zapůsobí gameplay. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bloodstain a jeho webovky :-)
PříspěvekNapsal: ned kvě 11, 2014 7:00 pm 
*Sběhlá člen*
*Sběhlá člen*

Registrován: čtv čer 17, 2010 10:56 am
Příspěvky: 32
Trochu s tebou i souhlasím. Nicméně myslím, že by klidně stačilo i použití základních a velmi jednoduchých ZDoom featur, které by zvládl každý. Například nakloněné podlahy, neviditelné bridge thingy nebo dokonce 3D floory, nějaké DECORATE (nemusí být nutně nová monstra nebo zbraně, ale klidně jen nové ozdoby, stromy a podobné věci) a nějaké fakt jednoduché skriptíky (posloupnosti akcí) nebo rozšířené možnosti linedef akcí u Hexen formátu. Pokud jsi hrál Enkeliho Total Massacre, tak ten je v ZDoom formátu, ale featur moc nepoužívá a ty mapy jsou celkem kvalitní.
Jde mi prostě o to, že možnosti základního Doom nebo Boom formátu jsou limitované, i když co se týče level designu, zde jsou opravdu možnosti téměř nekonečné a každý mapér s dobrou představivostí a kreativitou se zde může plně realizovat. Nicméně v každém megawadu je stále stejná množina monster, věcí, linedef akcí atd - a to je to co mi právě vadí. Není zde téměř nic (právě kromě level designu nebo fakt dobré nápaditosti mapéra - viz. ZOF map10), co by hráče mohlo překvapit, prostě být zcela nové. Například udělat puzzle s více možnostmi než v ZOF map12.
Co se týče dema, já osobně je nijak nepoužívám, takže s tím problémem nemám zkušenosti. Co vím nebo se domnívám, ZDoom má akorát svůj vlastní formát dem, který je s klasickým formátem nekompatibilní, ale v rámci ZDoomu ty dema snad fungují bez problému.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bloodstain a jeho webovky :-)
PříspěvekNapsal: ned kvě 11, 2014 11:13 pm 
*Jitrnica*
*Jitrnica*
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 12, 2009 9:06 pm
Příspěvky: 9
Bydliště: Kroměříž
Zrovna jsem si říkal, když jsem kontroloval starší posty na mém blogu, jak to s Bloodstainem vypadá, a vida :-)

Je to pro mě velice příjemná zpráva, je vidět mnoho udělané práce a screenshoty vypadají velice lákavě.
Jestli je pravda, co jsem někde zaslechl, kdy se tuším Damned nechal slyšet, že Bloodstain bude kandidátem na Cacowards, tak se máme na co těšit.
To budu muset dát aktuální novinku na blog !

_________________
http://doom.starehry.eu/


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz