Screenshot

DooM Open 2010

Účastníci prosincové DooM Open 2010, chybí Bubuss se synem...

[ 17.07.06 ] [ 12:11:55 ] [ Twister ] [ Komentáře: 19 ]

PrBoom v2.4.2

Zdá se, že se opět začalo pracovat na Prboomu, během několika týdnů vyšly 2 verze, aktuální se dostala už do čísel 2.4.2 (download - 847 kB). Seznam změn:
  • Move gamma correction tables into prboom.wad
  • Clean up light level calculations for walls & sprites
  • CheckIWAD uses ANSI C streams for better portability and error handling
  • Make screen wipe time independent of resolution
  • Applied various small cleanups and fixes from PrBoom 2.3.1
  • Fix problems with dehacked substitution of long strings
  • End of level sound crash fixed
  • Mac OS X: Added simple launcher which allows to configure the most common settings
  • Mac OS X: Uses Quicktime for music now to fix crashes (adapted from Jaakko KerÀnen's work in Doomsday)
  • Windows: Converted project files to free Visual Studio 2005 Express Edition
Komentáře k novince:

#1   17.07.06 12:39:08  vain
No snad v budoucnu dokonale promakaji sitovou hru. To by bylo fajn.
#2   17.07.06 19:23:15  yarda
Make screen wipe time independent of resolution, hurááá :PpP Jinak sitova hra je ok.
#3   18.07.06 23:05:59  venca12
pro zajímavost, DooMsday engine (jDooM) taky neumřel i když to tak na main page nevypadá, ale tady je už 1.9.0beta4 http://forums.newdoom.com/showthread.php?t=30565
#4   19.07.06 00:15:54  yarda
Venca: ooooh, Twister: ten zip je nejakej dokurvenej, podivej se na to, nemyslim link ale uvnitr zipu prboom.exe
#5   19.07.06 11:52:08  Twister
Yarda: nevim, doma mi to nejde, a u hokise to zas de v pohode, to je chyba u nich, je to stazeny z jejich stranek. Kazdopadne mi tahle verze nesedi, je tam naka pokurvena mys, takze sme zustali u 2.4.1
#6   19.07.06 17:07:38  yarda
Twister: tyhle dve posledni verze maj dobrej sitovej kod sem se dival. Zkouseli sme to s Konarem a uz se to netrha jak bejk, fps zustava u 36, jen je potreba dobry pripoejni - navic proc to hrajete v prboomu ? dyt choco je lepsi :PpP
#7   19.07.06 21:06:41  Twister
My to hrajem po lanu, na prboom sme si uz tak nak zvykli.
#8   20.07.06 00:01:02  yarda
tjn, kdyz si clovek na to zvykne tak to nemuze opustit :) Ja bych u toho taky zustal, ale stvalo me to, ze v Deatmatchi nesla silent BFG, resp. sla ale muselo se to nekde mezi milionama moznosti a to me nejak jaksi nebavilo hledat :/ Takze jedina moznost byla budto vypnout repraky :) nebo prejit na neco jinyho. Kdyz sme teda zkusily neco jinyho, tak to byl Legacy, ale ten nahrava nejak spatne ty LMPS, tak se teda musel hrat PRboom. Jakmile prisel ten final release toho chocolate doomu, tak to by
#9   20.07.06 00:01:39  yarda
l Legacy, ale ten nahrava nejak spatne ty LMPS, tak se teda musel hrat PRboom. Jakmile prisel ten final release toho chocolate doomu, tak to bylo ultra high skilled owned, driv sem teda mel protesty na to, pac sem asi pred rokem a pul zkousel nejakou betu a ta stala uplne za hovno, tak proto sem tomu neveril. Jinak verim, ze ten prboom je dobrej kdyz se nastavi.
#10   20.07.06 15:25:00  ufon
silent bfg v prboomu je otazka jednoho radku, ten port je daleko lepsi nez cokolada protoze ma spostu nastaveni ktery ruku na srdce ve starym doomu proste chybi, at uz rozliseni nebo zmena rozlozeni klaves(zbrani)....
#11   20.07.06 16:53:22  vain
To je pravda, v doomu to rozlozeni zbrani neslo, ale zas ja si nedokazu predstavit jak mam zbrane na cislech. Proste ja kdyz hraju tak prehazuju zbrane porad dokola a na cislech bych byl v riti. Buh zehnej tomu ze to v ZDaemonu jde.
#12   20.07.06 18:11:11  yarda
hm a na co rozlozeni zbrani ? staci mit dlouhou hnátu a ono to jde samo i na cislech :) btw. vsimli ste si u stabilniho prboomu, ze kdyz date rozliseni na 640x480, tak ten Hud vypada uplne nejak posrane ? Vim ze je klasický mít 320x200, ale na 17' uz to nevypada zrovna dobre :P No a ten hud me tam prave sere - ale kouknete na 2.3.1 prboom, to fungovat pres TCP/IP tak nic jinyho, pac musite uznat, ze to je fakt vymáklá verze, i kdyz experimentalni.
#13   20.07.06 18:44:01  sneakfast
kdyz jde ten hud dobre na 320x200, tak pujde dobre na 640x400. 640x480 ma jinaci pomery a tak se to zmrvi
#14   21.07.06 09:03:16  Twister
Me zase zaujal rozdil mezi klasickym prboomem a prboom +, kdyz prehravam demo v prboom + tak to vypada daleko lip na pohled. Proto pro prehravani jakyhokoli dema doporucuju prboom+, protoze to pak vypada kazdej jak buh:)
#15   21.07.06 10:47:05  BeRaN
po lance sem paril singla v cokolade a prislo me to docela jiny oproti prboomu, takova trosku jina atmosfera, myslim ze to delaji zvuky, pac klasika ty zvuky prehrava jakoby podsamplovane, lehounce zpomalene nebo neco takovyho... proste znelo to tak lehce zastrene, matne, nebo jak bych to popsal:) ale prave se to k tomu suprove hodilo, k te atmosfere to sedelo... az cokolada mi to pripomela, ostatni porty mi zneji jinak.... ale nevim mozna se mi jen neco zdalo :)
#16   21.07.06 11:36:02  sneakfast
nejlepsi je brokovnice jak se ten zvuk v pulce jakoby zlomi:) jo z toho sem sral
#17   21.07.06 13:46:47  yarda
BeRaN: prboom ma sample rate 44100 a cokoloda uz taky, takze se ti opravdu neco zdalo :)
#18   22.07.06 02:44:22  sneakfast
nezdalo, ty zvuky se chovaj vazne jinak
#19   22.07.06 06:19:39  vain
No nejlepsi zvuky si stejne uzijete v doom2.wad 1,666 ;)