Mapy
 
DOOM
DOOM 2: Hell on the Earth
 

 
DOOM (Mapy)
1. epizoda
2. epizoda
3. epizoda
 

KNEE - DEEP IN THE DEATH
e1m1: HANGAR (mapa)
Hangár je vstupní branou do výskumných objektů na Phobosu. Ve srovnani s ostatními prostory je Hangár poměrně malý a jeho architektura jednoduchá. Je vybudovaný okolo velkého dvoru s jedovatým jezírkem ve svém středu a obsahuje dostatek problémů pro řešení zejména pro začátečníky. Jakmile tvá zkušenost a trénink vzroste, je na čase zvolit vyšší obtížnost.
 
e1m2: NUCLEAR PLANT (mapa)
Druhá úroveň první epizody, Jaderná elektrárna, přibližuje mnoho situací a prvků, se kterými se setkáš znovu aznovu ve vyšších úrovních s dalšími rozšířeními a variacemi. Jaderná elektrárna rovněž obsahuje velkou venkovní oblast a bludišťovou počítačovou místnost - prvky, se kterými se často setkáš později.
 
e1m3: TOXIN REFINERY (mapa)
Když poprvé vstoupíš do těchto prostor, budeš překvapen klidem, který se zde nalézá. Téměř si budeš přát, abys v tomto ostrově pohody mohl vydržet déle. Nicméně, každá úroveň obtížnosti mohutně přidává další kreatury. Pokud hraješ na Ultra Violence, setkávaš se zde poprvé s prvním duchem a rovněž s prvním démonem. Navzdory prvnímu dojmu je vše v této úrovni zuřivější a divočejší; složitější je i výstavba budov a místností. Je zde mnoho spínačů, tajných dveří, plošin a čidel. Stejně jako spínače způsobuje i čidlo fyzickou změnu ve výstavbě místností; na rozdíl od něj je čidlo je pouhým mechanismem citlivým na pohyb, který se aktviuje automaticky při vstup na konkrétní místo. Prohlédni si mapu Rafinerie - uvidíš rovněž velké množství skrytých zbraní, munice a užitečných artefaktů. V této urovni můžeš najít i svůj první raketomet. Navíc, co je však zřejmě nejdůležitější, zahrnuje tato úroveň výstup do tajné úrovně celé epizody.
 
e1m4: COMMAND CONTROL (mapa)
Nevlídná, strohá a přísně funkční je architektura Řídícího centra. Je zjevně inspirována těžkými a ponurými vojenskými ubikacemi, které vyrostli jako houby po dešti během druhé světové války v Evropě. Nikde v DOOMu není téma světové války tak evidentní jako v počítačové místnosti v severozápadním rohu Řídícího centra. Vysoké opevněné zdi, dlouhé chodby a široké sály jsou jevištěm pro akci. Přesně: akce je slovo, které charakterizuje tuto úroveň lépe než cokoliv jiného. Je zde minimálně tajných dveří a čidel, zato tě ale přehršle těžkých bojů.
 
e1m5: PHOBOS LAB (mapa)
Úroveň nazvaná Laboratoř Phobosu v sobě skrývá pořádnou dávku nepříjemných překážek a důmyslně skrytých tajemství. Laboratoř je vyváženou směsí akce a tajemství, které je nutno odhalit. Skoro všude je jedovatý sliz. Je zde také pár velice temných průchodů a koridorů. Pokud zvládneš tyto nepříjemnosti, budeš schopný sebrat několik klíčových artefaktů a zbraní. Ač je laboratoř jednoduchá ve svém návrhu, není jednoduchá v luštění. Inovační použití stoupajících pilířů přidává hře novou dimenzi. A ve chvíli, kdy se budeš domnívat, že pro tebe nemá úroveň další tajeství, zjistíš, že je téměř nemožné najít východ kvůli neproniknutelné tmě. Díky Bohu, že už někdo vynalezl zjasňující brýle - jenom zjistit, kde se skrývají.
 
e1m6: CENTRAL PROCESSING (mapa)
Pokud máš rád logické uvažování a zuřivý boj současně, budeš si v této úrovní doslova libovat. Ač zdánlivě velmi prostá, skrývá továrna pár pěkných překvapení. Pro přístup do všech prostor Továrny musíš nalézt a použít všechny tři karty. Můžeš dokončit úroveň i tehdy, budeš-li vlastnit pouze modrou a žlutou kartu, ale proč si kazit radost? Abys našel všechny tři, užiješ si spoustu pořádného a vzrušujícího boje. Jihovýchodní cíp je vytvořen ze čtyř propojených, téměř identických čtvercových místností. Po několika krocích budeš na kolenou prosit po průvodci. Nicméně nezoufej, poblíž se nalézá počítačová mapa úrovně. Nalezni ji a ušetři den hledání. Tato úroveň rovněž poprvé uvádí nový druh spínače. Tři spínače v Továrně způsobují, že se dveře zavírají na dobu třiceti sekund. Znamená to, že jsi odsouzen zůstat za dveřmi a bojovat o život minimálně po tuto dobu.
 
e1m7: COMPUTER STATION (mapa)
Počítačové středisko V této úrovni musíš udělat několik skoků - doslova i obrazně. Radioaktivní sliz je odporná látka, ničí těli i mysl. Ale překvapivě může skok do slizu pomocí získat překvapivý profit. Nicméně v závislosti na tvém zdraví i brnění může být tvůj teoretický pobyt v slizu omezen na pouhých pár sekund. Pro opuštění této úrovně musíš získat všechny tři klíče. A nejen to: existuje i přesné pořadí, v jakém je nutné tyto barevné karty sbírat. Úroveň je rovněž doslova zaminována nenápadnými čidly - buď proto velmi opatrný na své kroky. A když jsem u kroků: mnoho jich budeš muset dělat opakovaně, mnoha cestami je nutné projít vícekrát - můžeš dokonce nabýt dojmu, že běháš v kruzích. To tě ale nemusí vzrušovat, pokud však víš, že tvé cesty vedou k cíly.
 
e1m8: PHOBOS ANOMALY (mapa)
Na rozdíl od všech úrovní první epizody neskýtá Anomálie Phobosu úchvatnou a složitou architekturu. Jak ukazuje mapa, Anomálie je dost jednoduchá - je to jakýsi dvůr se pěticípým půdorysem oblkopený velkým otevřeným prostorem. Hrozba této úrovně je však skrytá ve dvou odporných stvořeních, velmi podlých a mocných Pekelných baronech. Tyto monstra jsou pány úrovně - a pokud tě zajímá, jak vypadá v praxi hra na kočku a myš, brzy se to dozvíš. Schválně: kdo asi bude kočka a kdo myš? Tato úroveň ukončuje první epizodu a připravuje kulisy pro scény následující. Pukud máš sharewarovou verzi, hra pro tebe končí. Pokud jsi však ještě nenalezl východ do tajné úrovně v Rafinérii jedů, můžeš ještě absolvovat jednu velmi brutální rozcvičku: je jí Vojenská základna.
 
e1m9: MILITARY BASE (mapa)
Jediný způsob, jakým je možno navštívit Vojenskou základnu, spočívá v nalezení východu do tajné úrovně vedoucí z Rafinerie jedů. Pokud zvládneš Vojenskou základnu, budeš moci pokračovat v dalších úrovních v první epizodě - znamená to, že se ocitneš ve čtvrté úrovni, Řídícím centru. Vojenská základna je uspořádána v přísně čtvercovém tvaru s ústředním kamenným dvorem. V každém rohu čtverce je velká místnost a další velkém místnosti jsou mezi rohy - celkový počet hlavních místností je tedy osm. V prodloužené východní straně je pak poslední devátá místnost, a navíc je zde široká chodba spojující východní místnost s místností jižní. Ve vojenské základně je navíc spousta tajemství - v každé místnosti je alespoň jedno. Východ z úrovně leží za modrými dveřmi a jak je již obvyklé, je nunté nejdříve získat kartu žlutou a pak červenou. Boj v této úrovni je rychlý a zuřivý. Je zde tolik démonů, Impů a Seržantů, že by ti při použití motorové pily umdlela ruka. Rovněž se zde nalézá první teleport - mužeš jen hadat, kam tě přenese. Bude tě určitě lákat, že v této úrovni můžeš najít veškeré zbraně dostupné v první epizodě - nicméně jejich získání vyžaduje precizní práci nohou.
 

THE SHORES OF HELL
e2m1: DEIMOS ANOMALY (mapa)
Anomálie Deimosu první budovy v druhé epizodě (Shores of Hell) představují skutečný úvod do dalších zážitků. Zažiješ spoustu teleportů a zvykneš si na jejich činnost. Anomálie Demiosu slučuje otevřené prostranství s úzkými chodbičkami a boj se tak stáva pestrý. V celku je tedy tato úroveň vhodnou tréninkovou plochou pro další a méně příjemné úrovně. Anomálie Deimosu nemá příliš mnoho tajemství - skrývá například pouze tři tajné dveře, které umožnují vchod ke vzdáleným územím nebo teleportům jsou často značeny symbolem lebky. Navíc se zde vyskytuje několik spínačů a čidel. Jako v předchozí epizodě zabezpečí tyto prvky určité změny v architektuře úrovně - zde například způsobí, že se z podlahy vysunou teleporty.
 
e2m2: CONTAINMENT AREA (mapa)
Po poměrně příjemném uvítání v druhé epizodě, kterým je Anomálie Deimosu, se nyní nalézáš v hrozivém prostředí skládky. Bez pořádné dávky zuřivosti se můžeš brzy loučit se zdravým rozumem v nekonečných rvačkách vedených ve stylu ručně vyřizovaných účtů s netenčími se hordami Impů v ponurém skladišti. Skládka má pravoúhý tvar a může být vodorovně rozdělena na dvě odlišná území, přičemž každá z nich nabízí spoustu hrozeb, ale také příležitostí ke skoumání. Horní část skládky je členěna do drobných boxů plnych neoznačených předmětů nesoucí znak Vesmírné asociace (UAC). V tomto území se dají stvůry místy odstřelovat ze zálohy, ale často také dojde na pěstní výměnu a rychlou palbou od boku. Místnosti v severovýchodním rohu je přeplněna překvapením: pokud se ti podaří odhalit její tajemství a léčky, můžeš právem slavit. Ale slavit se dost dobře nedá, pokud jsi mrtvý - proto dávej pozor, v DOOMu si každá odměna vyžádá ruce od krve. Spodní část skládky připomíná příčný řez motorem. Stropy vypadají jako písty, koridory pak rezavé roury a těžké kovové ornamentace na stěnách ti sugerují dojem, že se nalézáš v stonásobně zvětšeném rezavém motoru hodně vypráskaného náklaďáku.
 
e2m3: REFINERY (mapa)
Ač je její půdorys jednodušší než u skládky, odhaluje i Rafinérie bizardní architektonické nápady s velkým počtem tajemství a ruzných překvaní. Nabízí dobrou šanci pro posbírání baterií do plasmové pušky - je jich tu docela dost poházeno v různých místech. Rafinérie navíc uvádí nový konstrukční prvek, kterým jsou čtvercové pumpující plošiny, které kompletně vyplňují místnost. Tyto plošiny vypadají skoro živě - jejích povrch a barva je zajímavým amalgámem technického výtvoru a organické hmoty. Rafinérie proto začíná skoro stírat rozdíl mezi strojem a přírodou a její design je neopakovatelný, odlišný od ostatních úrovní DOOMu. Jak se koneckonců dá očekávat od jakékoliv továrny, obsahuje i Rafinérie dostatek jedovatého slizu a dalších vraždících míst. V každém případě se do této nechutné omáčky musíš ponořit - a to nejednou. Pro zvládnutí Rafinérie stačí pouze získat modrou kartu - celou pravou větev architektury můžeš nechat neprobádanou. Je dráždivé, že hned na startu vidíš průzorem ve východní zdi dveře vedoucí k východu, které jsou jen pár metrů vzdálené. K jejich dosažení však musíš absolvovat slušně dlouhou cestu.
 
e2m4: DEIMOS LAB (mapa)
Po zkušenosti s architektonickými fintami v Laboratoři Deimosu si budeš myslet, že Rafinérie byla pouze nedělní procházkou. Laboratoř Deimosu obsahuje snad vše, co činí z DOOMa úžasnou virtuální hru. V této úrovni jsi vržen do bizardní stavby, kde se střídají čidla, teleporty, drtící stropy, jámy se slizem, dotekové zdi a navíc divoký boj. V půdorysném pohledu na Laboratoř Deimosu vidíš, jak mnoho místností je zde propojeno přímo; u dalších se dá jednoduše použít teleport. Odhalení všech tajemství úrovně však vyžaduje mnoho trpělivosti a lstivosti. Můžeš však v každé případě k východu i po prozkoumání méně než poloviny Laboratoře. Ale pokud tak učiníš, bude tě navěky mrzet, o co vše jsi přišel.
 
e2m5: COMMAND CENTER (mapa)
Velící centrum má jakoby samovolně zformovaný půdorys bez přísných a jasných pravidel. Vypadá jako tajemný labyrint a né jako skutečná stavba; navíc má dva východy, jeden vedoucí do normální úrovně v pořadí, druhý tě vymrští do tajné úrovně této epizody. Víc než cokoliv jiného může být tato úroveň charakterizována svou oblibou dlouhých chodeb, které lemují tři její strany. Je zde skutečně nezdravé množství zeleného slizu. Úroveň má rovněž čtyři teleporty, ale pouze tři z nich hrají klíčovou úlohu v dosažení východu. Úroveň rovnež obsahuje spoustu zdraví a munice včetně plasmové pušky a velké baterie.
 
e2m6: HALLS OF THE DAMNED (mapa)
Po chvilce putování touto úrovní uznáš, že její název opravdu sedí. Je podobná svou výstavbou své předchůdkyni a rovněž odhaluje bizarní, starobyle hieroglyfickou strukturu, nebo snad schématický Démonův stroj času. Pokud si chvíli prohlížíš mapu, odhalíš povědomé tvary. Někdo říká, že mu připomíná smějící se kočku (na pravé straně), jiný Panenku Marii. Ale bez ohledu na cokoliv, co uvidíš, je jedna věc pravdivá: tato úroveň je opravdu pekelná. A pokud jsi dokonalý šílenec, budou pro tebe mít Síně prokletých dráždivý půvab. Jejich stěny jsou slizké a sexy. Jejich tajmství jsou opravdové hlavolamy, které přesto svádějí. Půdorys má těžké geometrické linie, které jsou zvláštně asymetrické.
 
e2m7: SPAWNING VATS (mapa)
Tato přibližně obdelníková stavba je rozčleněna do velkého množství menších místností a komor, které jsou umístěny těsně vedle sebe podobně jako součástky na elektronické desce. Již po prvních krocích touto nebezpečnou stavbou budeš uchvácen množstvím architektonických stylů v různých místnostech, do sterilního kovového vzhledu počítačové oblasti, až po strohý dvorek dlážděný težkými kameny. Zdá se, že některé prapodivné architektonické prvky dokonce neslouží žádné. Zvláště úchvatnou dekoraci má místnost, která se jeví být motlitebnou pro nějaké cizí, kacířské náboženství.
 
e2m8: TOWER OF BABEL (mapa)
Závěrečná úroveň epizody Shores of Hell. Víš, že zde na tebe čeká velký vládce - příšerný Cyberdémon. Ten sám je největší hrozbou v této úrovni. Jednoduchá a elegantní struktura Babylónské věže jinak neskrývá žádnou opravdovou hrozbu nebo tajemství.
 
e2m9: FORTRESS OF MYSTERY (mapa)
Jediná cesta, kterou se lze dostat do této úrovně, spočívá v nalezení velmi dobře skrytých dveří v Command center. Stejně jako Babylónská věž, má i Tajemná pevnost jednoduchý design a přitom obrovskou složitost. Vzhledem k jednoduché architektuře není nutné vyjmenovávat tajné dveře a čidla. Nalezá se zde však spousta zbraní a užitečných artefaktů, speciálně ve velké aréně podobné květině (viz mapa). Hlavní finta spočívá v tom, aby se ti povedlo sebrat těžké zbraně dříve, než se na tebe vyvalí Pekelní baroni. A skupinkou těchto oblud budš navštíven okamžitě poté, co otevřeš dveře do této úrovně.
 

INFERNO
e3m1: HELL KEEP (mapa)
První úroveň Inferna připomíná nějaké umělé trávicí ústrojí. A neboj se - také ti pěkně poskočí srdíčko. Zdi, podlaha i okolí scenérie se jeví být zbrázděné podivným životem. Nakonec jsi v pekle a tady je možné všechno. Půdorys je podivuhodně jednoduchý a v tom spočívá jeho půvab. Nebudeš řešit prapodivné hádanky a skákat ze spínače na spínač. Hrozba této úrovně je totiž skryta v jejich obyvatelích.
 
e3m2: SLOUGH OF DESPAIR (mapa)
I nejpokročilejší hráči DOOMu občas používají své ruce. Půdorys této úrovně má svůj zlý stisk vepsán již ve sevém designu. Ale je to Ruka osudu, která si tě vybrala - může nad ní zvítězit nekdo jiný, než ty? Ruka zoufalství ti nabízí spoustu možností ke zkoumání, ale neočekávej, že tě bude uznale poklepávat na rameno, když zrovna něco nalezneš. Úroveň charakterizuje množství nepravidelných skal a bezpočet záhubů a kliček. Dezorientaci je ještě přispěno nepravidlenými tvary povrchů a textur zdí, které vypadají jako kamufláž armády válčící v pustině.
 
e3m3: PANDEMONIUM (mapa)
Architektura se podobá, na pohled i na dotek, dokonalé mučírně pocházející ze středověku. Centrální místnost, kde se nalézá přepínač, vypadá například jako znetvořená obrácená hlava. Koridory a schody spojující tuto místnost s ostatními vypadají, vypadají jako by tuto hlavu držely v pevném sevření. Pandemonium je těžké a bolestné, ale je překvapivě skoupé na architektonická tajemství. Je zde také mnoho artefaktů včetně boží zbraně - BFG 9000 ! Doplněné ohňovým jezerem je Pandemonium vzušující a zneklidňující. Jeho děsivé stěny a kresby na mnoha zdech a kvádrech ti rychle naženou husí kůži.
 
e3m4: HOUSE OF PAIN (mapa)
Příšerná bolest. Nikdy v životě jsi takovou necítil - přímo ti tepe v žilách. Architektura Domu bolesti skutečně dostojí svému jménu - ve vyšších obtížnostech učiní tři Pekelní baroni, umístěni ve strategických místech, tuto úroveň téměř nezdolatelnou. Dům bolesti roztahuje své chodby jako chapadla parazita přes velkou plochu pekelného panství. Jeho dlouhé a široké koridory jsou vyváženy množstvím úzkých chodbiček, často končících ve slepých komůrkách. Pokud by se zdálo, že cesta do pekel je zatím poměrně neškodná, je Dům bolesti krutou změnou. Naštěstí pro tebe se v prostorách Domu skrývá mnoho těžkých zbraní a munice - je zde dostatek baterií do plasmové pušky pro zničení všech tří odporných Baronů. Ale cesta k ním bude lemována především tvou krví. Otázka se nemění: myslíš si, že Dům bolesti zvládneš?
 
e3m5: UNHOLY CATHEDRAL (mapa)
V majestátné struktuře Katedrály se budeš cítit jako trpaslík, bezmocný pod jejími vysokými zdmi. Katedrála má vypůjčený renesanční styl a je skutečnou kacířskou Katedrálou Sv. Petra. V centrálním území je širokánská dvorana a obsahuje množství menších "kaplí" po svém obvodu. Každá kaplička je jedinečná a skýtá jak odměnu, tak i různé hrozby. Největší nebezpečí však číhá úplně na východě, kde se také nalézá závěr úrovně. Rozlehlá puklina v zemi totiž umožňuje aby se zde vlivem Anomálie samovolně materializovaly obludy - a jak tomu ani jinak být nemůže, vyskočí na tebe i Pekelý baron. Jen ti nejodvážnější hráči se mu svévolně podívají do očí a troufnou si mu za zády uzmout zbraň, kterou Baron chrání jako oko v hlavě za tajnými dveřmi - BFG9000. Aby měla tato úroveň nadpřirozený nádech, o to se postarají navrátilci - teleporty. Katedrála vskutku inspiruje, ale i vzbuzuje hrůzu - a nevěřící jsou přinuceni kleknout v pokoření na kolena. Ale tady jsi, hochu, v pekle - žádné pokání tě nezachrání od smrti a večného zatracení.
 
e3m6: MT. EREBUS (mapa)
V řecké mytologii je Erebus tajemná temnota, kterou se plouží duše mrtvých směrem k řece Hádu. Erebus byl také rovněž živá osobnost, syn Chaose a bratr Noci (Nyx). Hora Erebus je nyní jméno vulkánu. A, samozřejmě, Hora Erebus je také jméno dalších prostorů DOOMu, které vyzkoušejí tvou odolnost vůči silam zla. Navzdory svému osudovému jménu je půdorys Hory Erebus docela laškovný. Podobá se hrubě obroušenému drahokamu a skoro se zdá, že se přímo třpytí nepravidelnými zrcadly odrážejícími světlo. V oddělení oblud nalezneš překvapení - nevyskytuj se zde Pekelný Baron. Většinu tělesných trestů v této úrovni se na tobě pokusí vykonat sevřené hordy Impů, Ztracených duší a stupidních Cacodémonů. Zdá se, že tyto bestie vyskakují doslova z každých tajných dveří. A zdá se, že tajné dveře se nalézají za každým druhým rohem. Další element všudypřítomného strachu přidává to, že celá stavba zjevně spočívá na opravdovém jezeře červeného zářícího jedu. Hora Erebus je navíc jedinou cestou k třetí a poslední tajné úrovni DOOMu, bizrdním Pustinám. Ale i když víš, kde se má tajný východ nalézat, jeho skutečné objevení ti dá ještě mnoho práce a pečlivého pozorování.
 
e3m7: GATE TO LIMBO (mapa)
Všedně vypadající zdi a budovy Limba ti budou připomínat šeď, smutek a zapomnění. Římsko-katolický původ slova pochází z latinského slova limbus, což znamená okraj pekla. Duše se zakázaným vstupem do ráje blaženosti, ale nevystavenému pekelnému mučení byly právě navždy uklizeny do Limba, jak praví katolická církev.Limbo teda zrovna není místo, kde je příjemné si navždy hovět, i když je to místo setrvalého stavu bez jakýchkoli změn. V DOOMu je Limbo zhruba čtvercového tvaru a jeho přísné struktury sestávají z řad nepravidlených tvarů uspořádaných okolo obrovské centrální místnosti zalité v lávě. Horní část této struktury je rovněž propojena jedovatou sítí bludišťových chodbiček. Limbo je zaplněno velkým počtem teleportů, kterými se lze přenášet mezi různými místy tohoto podivného kraje. Pochopitelně okamžitě zapadneš do bezpočetných bitev. Jestli však nechceš v Limbu skutečně skončit navždy, musíš rozluštit tajemství několika teleportů - zde se skrývá klíč k úniku.
 
e3m8: DIS (mapa)
Nabízí zřejmě úplně nejjednodušší architekturu v DOOMu vůbec. Pryč jsou klikaté chodbičky, spínače, schody a nečekané plošiny - hladkou tvář DISu nezbrázdí ani jeden přepínač. Není zde ani jeden slizový barel. DIS je studený, krutě chladný a funkční, a blíží se pekelné verzi římského cirkusu, ze kterého není pro podlehnuvšího bojovníka úniku. V DISu jsi jako gladiátor budoucnosti - obklopený davem Cacodémonů a skoro nesmrtelným pánem Pekla, pavoukem Mastermindem. Pokud hraješ vyšší úrovně obtížnosti, bude tě také trápit pár tupohlavých Baronů. Ti všuchni jsou hlavními protagonisty bitvy se skutečně epickým proporcemi. Řídká architektura úrovně vyžaduje skutečně jen pár vět obecné strategie. Nicméně - zastav se a pečlivě prostuduj mapu. I když je DIS jednoduchý, přece jen skrývá pár důležitých a život zachraňujících artefaktů, nehldě na úvodní rozestavení potvor.
 
e3m9: WARRENS (mapa)
Už jsme tu zase! Pokud čteš tyto řádky, pravděpodobně si se dostal do tajné úrovně Inferna. Ale nečekej medaili - v pekle žádní hrdinové nejsou. Pustiny ti ukáží, zač je toho loket. Jakmile začneš skoumat prostory pustin, začneš mít podivný pocit. Nezažil jsem toto já už někde? Počkej minutu - to přece není možné. Promiň - v Infernu není místo pro popletené. A ty skutečně nemáš halucinace - peklo zatím nezničilo komlpetně tvou mysl. Pustiny jsou téměř skutečnou replikou Brány do pekla. Ale brána, kterou jsi snadno vyčistil před mnoha týdny, se zdá být nekonečně daleko. Je toto něčí zvrácená myšlenka nebo se peklo pokouší o kanadský žertík? Až když dosáhneš východu toho, co se zdá jako Brany pekel, začne pravá zábava. Kolem poklesnou zdi a scela změní tvář krajiny. Už tušíš, že horší část bitvy je teprve před tebou. Objevují se noví hráči a stáré známé charaktery - Démoni, Cacodémoni, Ztracené duše, Impuvé a Duše. A jako vyvrcholení celého divadla - kdo by se nezachvěl při setkání s hrozným Cyberdémonem?
 

aboutvite, ze...tipy&trikycheatyparametryhudbadefault.cfgovladanimapymonstersitemszbranepribeh